1. Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
2. Do towaru prosimy dołączyć dokładnie i poprawnie wypełniony Dokument zwrotu
3. Do towaru prosimy również dołączyć dowód zakupu (paragon/rachunek/faktura VAT).
4. Zapakowany produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz paragonem/rachunek/fakturą VAT prosimy przesłać na adres:
DAMPOL Damian Kaczorek
Niedźwiada Duża 64
24-335 Niedźwiada Duża
5. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu ok.14 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu,
6.Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”,
1. Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
2. Formularz reklamacyjny należy wydrukować, a następnie dokładnie wypełnić. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą uwzględniane.
3. Reklamowany produkt wraz z formularzem należy przesłać na adres:
DAMPOL Damian Kaczorek
Niedźwiada Duża 64
24-335 Niedźwiada Duża
4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
6. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w ostateczności z tzw. potwierdzeniem nadania.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”,